Vilket jävla ös!

Tja, sitter här och tänkte uppdatera om gården! :)
Haha, ja som ni vet så hade jag förfesten innan Ivans fest. Riktigt lyckad kväll faktiskt, för att ha varit så mkt folk så hände det ingenting typ, förutom två stolar som gick sönder och en blomkruka som också gick i bitar, men annars gick det bra ^^ Vilken tur att jag hade lite plastmuggar hemma, annars hade jag fått stå å diska i morse för ALLA glömde ta med sig jävla plastmuggar! Nej men förfesten gick skit bra, kunde inte blivit bättre. Sedan drog vi vidare till Ivans fest, mjo det var väl nääästan värt pengarna. Kanske 80 kr, hahah.. DOM SPELADE ALDRIG LADY MED CROSSFIRE :(

Hahah, roligast var lätt min kära kusin Sussie när Ivans fest slutade.

(Min telefon ringer)
Jag-  Ah hallå de är Tanja?
P-  Hej Tanja, det är Paulus!
Jag-  Hej?
P-  Hej! Vad gör du?
Jag:  Jag sitter hemma och tar de lugnt?
P-  Aha, kul! Är de några där?
Jag:  Ah?
P-  Men är de sant att du har efterfest?
Jag:  Va? hahaha! Nä?!
P-  Nej jag bara undrade för de folk som säger de här.
(kom igen vi drar till Tanja då!!)
Jag: Haha, aha va trevligt. Men nej tyvärr ingen efterfest, för sura grannar för sånt.
P- Nej men jag förstår, men ha de bra!
Jag: Ah? Du med. Hej?!
(Lägger på luren)
Jag: Vem kan ha sagt att jag ska ha efterfest?
(Sussie kmr in)
EFTERFEEEEEEST!!!!!!!!!!!

hahahahahah... 

Inte nog med de, sekunder efter min kära kusin tagit sig in i huset och lagt sig på vardagsrumsgolvet så kommer det in några killar som jag inte vet vilka det är.. Tydligen hade Sussie bjudit hem dem till mig på efterfest, hahah...  Roligast var när dom startade band,  luftband.. hahaha, kvällen slutade med att alla var tvungna att bli utkickade för min granne bankade på väggen..  haha,  hel skön kväll!  :)

Nej nu kommer bilder på kvällen, har inte så mkt att erbjuda, men ska försöka få tag på mer bilder! :)




























 










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu