Webdesign

Sitter just nu på webdesigns lektionen och har genomgång.  Ja, va ska man säga.... inte riktigt så kul,  eller jo lite fast de är tack vare Martin ^^  Gött att vi slapp göra provet idag i alla fall, vi flyttade fram de till vecka 17 !!  Sån lättnad : ) 
För det gick riktigt dåligtidag på mitt religionsprovet och svenskaprovet:(    Fan, blir så besviken på mig själv men va fan jag har missat as mycket i skolan på sistonde. Inte för att jag skolkat utan för att jag varit sjuk. Hatar att känna mig så himla dum, att alla ska ha såna jävla fördomar! Önskar jag kunde förklara för alla att jag är smart,  för just nu känner jag mig riktigt jävla dum i huvudet!

Usch de är så himla kallt här vid fönstret, haha okej det kanske beror på att jag dricker en kall cola, haha ^^
Nej nu går alla, ska nog också ta och dra mig ut härifrån.
Pusshej!


(hahahah hittade en gammal bild från datakunskapen som jag och Anjelina gjorde,  det är ett helt bildspel så ni förstår nog inte själva vitsen med bilden. Men de gör jag, haha ;D)

Kommentarer
Postat av: Anjelina

haha det gör jag me :) fan va länge sedan det va :P

2009-03-24 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu