Zzzz...

Gud va trött jag är.....

Idag har jag varit med Anjelina i Jkpg och fikat som sagt och dansat lite, även solat en liten kortis : )  Sedan fönstershoppade vi eftersom båda är typ panka och sen slutade dagen med att vi satt på Mcdonalds. Nu är jag sönder trött, helt snorig och verkligen helt slut i huvudet! Det var i alla fall en jätte trevlig dag faktiskt, skönt att bara slappna av och komma ut lite efter att ha legat i sängen över 24 timmar i sträck.
På tåget träffade jag på Patricia, vi började prata "minnen",  hahaha, "cuando yo era un pollito....."  (inside joke) ;D



Bilder på dagen tillsammans med Anjelina (a.k.a  Chipmunken):








Denna bild var värd att lägga upp lite större, hahahaha kolla på Chipmunkens min....
Henner blåsa på foten sprack,  hahahahaha.....



Somnar snart  pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: Anjelina

fan va snäll du e :P men de va kul :)

2009-03-18 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu