"I'm here to dance, not to find a cute romance"

Igår så spontan klippte jag mig eftersom jag slutade så tidigt (bilden nedan visar hur de blev). Sedan så tränade jag med Elin och Anjelina det blev väldigt lite men vi har kommit någon vart iaf :)  Kom hem och så träffades vi tjejerna, Fanny, Julia och Camilla hemma hos mig och förfestade innan vi drog till krogen.
Sköna tjejer + bra musik + liiiite alkohol = lyckad kväll  :)




Quartetten (kan inte stava)  som var ute igår kväll : )


Camilla Rumin <3


Fanny Mäkelä <3


Julia Holm <3


och jag, hahahah ;D

 
  





 

 
hahahaha,  "fint skare va",  citat Julia ;D



Det var allt för mig :)

GLÖM INTE ATT KOLLA IN MIN BLOGG SOM JAG HAR TSM MED MIN KUSIN !  <3
Aaby.blogg.se

Peace out!
/Tanja Aaby Orellana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu