"Exit" = Illuminati?

Btw och nu är jag fullt seriös, jag skämtar inte, Nattis är mitt vittne! Igår när våran scenograf stod och fixade lite på "Kerstins kiosk" så lyfte han armen för att mäta då såg jag.. vet ni va jag såg?! ...han hade en tatuering av ILLUMINATI PYRAMIDEN MED ÖGAT SOM SKINER! WTF!! Jag kunde inte låta bli att fråga: "Ehm.. är de där.. Illuminati?" Han: "....eahm, aa.. typ" och så blev han lite röd om ansiktet och såg jävligt obekväm ut. Jag så taskig, det enda jag får ur mig är: "Jag tycker det är riktigt läskigt!", hahaha, så elak han skämdes redan innan så kommer jag med den kommentaren. Oh well,  Satan bless him, hahaha.. Kunde inte riktigt se hans andra tatueringar men de såg också skumma ut. Hopp nu vet ni people, det kanske finns dolda budskap på våran scen, who knows?!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAH...markus, scenograf och satansdyrkare...haha..ngt att ha på visitkortet kanske?!

2010-04-28 @ 18:38:47
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu