God morgon, god morgon :)

Shit det var ett tag sen jag uppdaterade känns det som.. Men har faktiskt fått lite sömn det är därför, däckat varje dag när jag kommit hem från skolan.. Idag ska vi ha ett riktigt genomdrag med teatern med smink och kläder, imorgon är det genrep som gäller och på fredag är det dags, det är PREMIÄR!

Idag blir det förmodligen mycket bilder från teatern, alltid kul med lite backstage bilder. Efter skolan så ska jag inte hem utan jag ska sova hos Nattis idag, hon ska hjälpa mig att smörja in mig i brun-utan-sol. Ska bli så orange som möjligt, hahah, vad gör man inte för teatern.. Sedan ska jag fixa mina och Nattis naglar (också till teatern)..

Jag är fan nervös inför morgondagen.. KANSKE uppdaterar senare idag hos Nattis eller något, vet ju inte med Nattis, hon är ju kär i mig så hon kanske inte släpper taget om mig ;)   (hahah)

Ha en underbar dag idag! <3
Peace'n'Love


(jag vet att det är mörkt vid hakan, försökte ta bort håret som satte sig framför men blev lite fail.. har inte orginalbilden så var tvungen å ta denna.. oh well)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu