Hey good lookin'





Nu ska jag hoppa in i duschen och bli riktigt fresh. Jobbade idag från 11.30 - 17.00, 95kr i OB (alltså ca 170kr i timmen), inte illa för en fattig student :)

Ikväll skulle jag egentligen till Jkpg och fira Ida men hon är sjuk så det blev inget. Som räddare i nöden hörde kusinen av sig och nu ska jag till Sk och se vad som händer, haha.. Man vet aldrig med dom :D
Fast fan att jag jobbar imorgon klockan sju, damn it! ... Oh well,  cash, cash <3

Nu ska jag sätta igång och fixa mig, ska försöka hitta något "påskigt" att ta på mig, haha.. Lägger in nån bild sen innan jag åker till Sk..

Vad ska ni hitta på ikväll, påskafton? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu