Igår?

Helt seriöst.. Gårdagen är som helt borttagen från mitt minne.. VA FAN GJORDE JAG IGÅR?
....JO, jag gick upp förjävla tidigt för att jobba.. Sedan så har jag förhoppningsvis jobbat om jag inte däckade inne på nån pensionärs säng, haha.. Sedan kom jag väl hem och...   nu minns jag inte mer?

Vet att jag runt midnatt började bli lite smått uttråkad så jag satte mig och kollade på Illuminati videon och försökte lära mig mer om vad de innebär (BAD IDEA!).. Hahah, Illuminati people, Illuminati...

Fuck alltså, har sån jävla huvudvärk. Känner mig fan bakis. Jag är bakis av att sova för mycket, haha. Ah shit, nä nu ska jag göra något så jag minns det imorgon... Ta vara på varje dag nu när vi bara har två år på oss att leva, hahahaha, BRAINWASHED? ME? ... NO! :D

PEACE!


Kommentarer
Postat av: suzii

illuminati fan... hhaha killilluminatiii

2010-04-05 @ 17:00:04
URL: http://sussiaabys.blogg.se/
Postat av: Anonym

told you ! its scary hahah

2010-04-05 @ 23:27:00
URL: http://aldiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Chrille

Ibland undrar man vad de drack och åt under 90-talet alltså... you girls are crazy! crazy I say...

2010-04-06 @ 01:15:50
Postat av: Sv.

Suss: KILLUMINATI!



Aldina: Era fockers, varför fick ni mig och se de för, hahah.. Scary!



Chrille: ....what can I say... we are crazy ;D

2010-04-06 @ 17:01:25
Postat av: amela

ILLUMENATIIIIII .. vi kommer dö om 2 år.. why gooood whyyyyyy

2010-04-07 @ 22:39:24
URL: http://amelamelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu