I'm sorry, höhö.

Jag har varit så jävla trött de senaste dagarna att komma hem och sätta mig vid datorn har inte riktigt varit de första jag gjort.. Sängen har på sistonde varit min BFF, haha.. Nej men det tar verkligen att hålla på med repetitioner och föreställningar en hel dag, orkade knappt öppna munnen för att få i mig något att äta igår..

Ikväll är det i alla fall dags för PREMIÄR, fy faaaan va nervös jag är! Fast jag har ifs ingen jag känner som ska komma och kolla, de som skulle komma svarade aldrig på om de skulle komma eller inte, inte för att vara sån men YOU SUCK!

Igår hade vi genrep och det gick inte som det skulle men det blev bra ändå, haha, vi gjorde en lite ny version av det vi övat på.. men va fan, ingen i publiken vet ju hur det ska se ut egentligen så we are safe.. Haha btw, igår efter föreställningen så köpte jag och Sebb var sin Snickers.. Mm, jag kom hem och somnade med den i fickan, gissa om den var mysig när jag vaknade i morse, hahah.. Någon som vill slicka min ficka? :D

Ikväll vet jag inte hur det blir efter premiären.. Antingen så kanske jag stressar till 21.55 bussen eller så ska några fira premiären och så tar jag 23.15 bussen hem, not sure men de märker vi :)

Uppdaterar senare ikväll det lovar jag. Måste ju fan berätta hur det gick på FÖRSTA föreställningen! Ska även lägga in the transformation från Tanja - Missy (min fjortiskaraktär heter Missy) ^^

PUSSHEJ!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu