It's over .

Shit, det var inte igår. How you doin'?
Haft fullt upp senaste veckan så jag har inte haft tid eller ork att uppdatera men nu så har jag tid igen (wohoo). Föreställningarna av "Exit" gick så jävla bra, faaast, förväntade mig inte att de skulle gå dåligt eftersom min klass är så jävla grymma! Fick as bra kritik av publiken, tack förresten :)

Jag är så jävla nöjd med min insats och min roll och dem jag spelade med, ett perfekt avslut på tre år tillsammans. Vi tjänade in väldigt mycket och fick våra föreställningar slutsålda kunde inte gått bättre. Now it's over and it's back to reality!


(så jävla vacker, hahah, Missy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu