Just kickin' it .

God morgon! :)  Har suttit lite och pillat med designen, fick bli så här så länge eftersom jag måste fixa mig för att dra mig till tåget. Tröttnade på den andra, vill ha lite mer liv på bloggen så ska se om jag har tid att pilla lite till och se om jag NÅNGÅNG blir nöjd, höhö.

Idag har vi rep från 8.00 - 12.00, sedan har vi ett helt genomdrag (WOW) från 13.00 - 15.00. Efter det måste jag springa till bussen för att sedan när jag kommer hem springa till jobbet. Börjar nämligen 16.15 och de är den tiden bussen är framme i Vaggeryd, höhö, busig jag är. Efter det tror jag, om jag inte har fel, att jag ska vara med min kusin och andra brudar :)

Idag blir det förmodligen inte så mycket uppdatering men kan försöka ta massa bilder och spela in lite videon under dagen så att jag kan lägga in extra mycket imorgon, låter det okej? :)

Btw, Nattis gjorde ett inlägg om att hon bara lyssnar på ballader (trist människa, höhö).. Jag tänkte då, hmm, ska lyssna igenom min ipod och se vad jag lyssnar på mest... BARA SNUSKIG MUSIK! Hahahaha... (alltså, reggaeton och dirty "lovemaking" rnb).. that's so Taniina ^^

Puss, skriv om det är något ni undrar eller fan vad som. Sugen på höra lite från er läsare. På gränsen att känna att det är lite läskigt att så många läser om mitt liv eller mina tankar och, ja, att man inte får någon respons eller typ.. Ja, man vet inte vilka det är som läser och vad ni tycker om vad jag skriver.. Ni fattar!
So don't be afraid to comment :)


Kommentarer
Postat av: anonym

Grrr, hett;)

2010-04-03 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu