Mi Papá <3

Jag har fan världens gulligaste pappa, helt seriöst :)  Fast samtidigt får jag dåligt samvete för han är så gullig mot mig för jag är aldrig här hemma hos honom. Han hade bäddat fint en säng när jag kom hem och ställt fram en kanna med vatten (Haha, hmm, I wonder why?).. sedan när jag vaknade så hade han gjort varma mackor och te och handlat en massa gott och gjort en sån dunder frukost, haha.. Så söt <3

Sedan när vi satt och åt så kom han på olika saker han fått och vunnit och sprang iväg och hämtade sakerna och berättade hur han hade vunnit/fått sakerna och såg helt överlycklig ut.. Han var som en liten pojke som ville visa allt han hade gjort i skolan.. Haha..

Ikväll blir det en familjekväll, älskar de <3 Vi ska äta ute tsm och sedan gå på bio..sedan komma hem och köpt en massa såna "dipp" saker så när vi kommer hem så fortsätter familjekvällen med film :)


Ska ni hitta på ikväll? :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu