One more night .

Har inte kunnat somna än men nu ger jag upp faktiskt. Ska upp om en timma så varför sova? ... Vet ni vad jag ska göra istället? ... Jag ska ut och springa en runda nu innan jag sätter mig och äter frukost och går till jobbet :)

Har skrivit lite på projektarbetet men har inte gått så bra, så jävla lätt distraherad. Satt och skrev och såg en reklam, något med träning. Klickade jag upp youtube och började leta träningsklipp. Poff, ligger jag helt plötsligt på golvet och följer rörelserna på filmen. Efter jag legat där och svettats ett tag så hör jag en låt som jag brukade lyssna på när jag var ute å sprang förr.. Poff, nu står jag här och ska ut och springa, hahah.. I'm such a wacko!

Kanske hinner uppdatera ännu en gång innan jobbet, höhö.
Shoppishopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu