Tack mamma! <3

Yo, sorry igen för att jag varit sugig på att uppdatera men jag har inte kunnat. Legat antingen på min säng eller på golvet faktiskt och haft äcklig huvudvärk. Har seriöst inte ätit, inte druckit, ingenting knappt. Bara ligger helt död! Men nu, 04.15 så vaknade jag upp UTAN huvudvärk, WOHOO! I LIVE AGAIN! :D

Har inte kunnat öva på danserna till imorgon så bra så jag får helt enkelt improvisera (höhö). Intensivveckorna med teatern började i måndags och vi har inte hållt på med något annat än teater de senaste tre dagarna. Igår hade vi "dansrep" eller jag hade de snarare. Alltså ni som INTE har biljett till våran slutproduktion "Exit" alltså helt ärligt,  SUCKS TOO BE YOU...cause it's going too be fucking awesome! :D

Es3b, tänk att efter lovet så är premiären... SJUKT! Aaah, panik, måste lära mig replikerna ordentligt, och danserna.. Wish me luck, höhö.. (Nattis har lärt mig att man ska skratta "Höhö" för "Haha" är tjejigt ^^)

Nu ska jag se om jag hittar något att äta för jag är fan hungrig!
PEACE!

(Rubriken på detta inlägg är för att hon städade mitt rum lite medans jag låg däckad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu