Thank God it's Friday !

Blev ingen springning för mig, mommy didn't let me :'(  .. det var för mörkt ute och hon litar säkert inte på att jag hittar här i Vaggeryd och kommer bort, hahaha..  (skulle inte förvåna någon om jag försvann i Vaggeryd, haha)

Kollade på "Ellen" precis och fy fan vilken söt unge han Yiming Wang är.. I must have a baby like him! Ska ta och hoppa in i duschen nu, mi stinky de mayo, haha..

Ikväll btw så blir det utgång, SHOTS, SHOTS, SHOTS, SHOTS, SHOTS!  Tequila,  love it! ;)
Förresten om det är någon som ska till Jkpg idag efter 13.30, give me a call!
Måste börja göra mig i ordning nu..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu