P a i n k i l l e r s .

Zuup! Lönedag för mig idag, wohoo, men jag är sjuk som vanligt. Både jag och min bror är cp sjuka och ligger och hostar upp lungorna och försöker få ner smärtstillande genom våra uppsvullna halsar. Som tur var så är jag i alla fall på bättringsvägen känner jag. Ska nog ha ork att ta mig till skolan, saknar mina skolkamrater. Får se till att bara ligga och vila idag för har sån värk i hela kroppen, haft feber, har försökt svettas ut all virus, höhö.

Usch, låter så osexig man kan låta. Mörk, rispig och geggig röst,  mmmm, sexy.. haha.. Nu ska jag dricka en massa te med citron och honung för att bli riktigt frisk så fort som möjligt. Vill inte vara sjuk till Valborg :(

(Btw, Nattis om du läser det här så har jag en surprise till dig <3)
Pusshej!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

EN ÖVERRASKNING?!?!?! TILL MIG?!?!? :D:D:D:DD:D:D:D:D::D:DD:D

2010-04-27 @ 22:24:03
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu