Vilket skämt!

...ja, ni har inte fel, ja, jag vaknade nyligen! hahahaha... GOD KVÄLL! Shit vilken wrickad dag det har varit. Jobbade till 7.15, kom hem, kollade inte en bruds blogg... Alltså sjukt va mycket jag skrattade (gör ett speciellt inlägg, länkning till henne sen).. sedan somnade jag inte förens vid 11.00 typ och vaknade runt 19.00..

HAHAHA förlåt för avbrytningen men... WHO THE FUCK CARES?!

.... tillbaks, iaf, när jag vaknade så såg jag ett brev till mig från skatteverket. DAM DAM DAM! This is it, där står det hur mycket pengar jag ska få eller är skyldig.. Jag öppnade brevet och ... OH MY LORD! Ca. 10.000kr ska jag få i skattepengar, WOHOOOOOO!

Ska fortsätta plugga nu..

 


Kommentarer
Postat av: Bave Amin - My haters are my motivaters

Brukar faktiskt lägga mig tidigt :) , därför jag är inte chatt-killen de här tiderna haha. Kram

2010-04-07 @ 20:50:02
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu