Zuup!

Jag sitter här och försöker finna mig ett sätt att komma hem. Alla tåg är inställda och ersatta med buss (eller iaf de flesta tågen).. Försöker ladda ner den nya tidtabellen men denna datorn som jag sitter vid kan inte öppna de dokumentet, lyckat. Måste hem och gå ut med hunden, make some food och sedan duscha för att dra mig till jobbet. Ikväll jobbar jag natt så om ni är uttråkade feel free to text me, haha.. Har sån äcklig huvudvärk fortfarande.. inte kul! Igår satt jag uppe och kolla på "Änglar och demoner" , haha, vad dök upp, illuminati.. Sån stalker seriöst, hahah!

Jag vet i  fan vad jag har gjort men jag har ett blåmärke UNDER foten och sedan har jag ont i min andra fot också vid typ...äsch, svårt att  förklara.. Sen har jag blåmärken på insidan av mitt högra knä ? .....I was like, duuude, what did you drink, hahahah, inside joke!

Fan måste ta mig neråt till stationen nu..
Remember, I'll be up aaaaaaaaaaall night! :D


Kommentarer
Postat av: suzzi

men den filmen handlar lite om de eller nått så som sherlock holmes (eller vad den nu heter )

2010-04-06 @ 17:41:35
URL: http://sussiaabys.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

Kramar

2010-04-06 @ 22:27:03
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu