Everything to me .

Zuuup! Inte ofta jag skriver här längre men vet ni vad jag ska faktiskt försöka bli bättre på de för jag kollade tillbaks på saker jag har skrivit och blev lite sådär "aaw" så jag har bestämt mig för att skriva mer för att sedan kunna kolla tillbaks på detta :)

Har precis suttit och retat mamma ett tag när hon har utövat sina övningar. Först var de armarna som hon hade utsträckta åt var sitt håll och hon höll på och böja och svinga så jag satte på breakdance musik som hon snabbt kom in och började göra "The Robot" dance, haha.. Hon poppade lite med, hahaha.. Sedan skulle hon ta nacken så satte på tung hiphop musik som hon diggade med och kände sig lite gangsta, haha ;D

Idag när jag kom hem så hade hon gjort cupcakes till mig :) Underbar är du mamma! <3 Älskar min familj! Det var just de detta inlägget skulle handla om faktiskt. Familjen. Jag har på sistonde haft lite panik på grund av att jag känner att jag inte har tid att vara med alla så mkt som jag skulle vilja. Sedan har vi detta med pengarna. Jag var för några dagar sedan på ett möte där en kvinna sa.. "Jag pratade en gång med en kvinna som sa: Jag har pengar så jag klarar mig och då sa hon att det var det mest egoistiska hon hört. Man ska ha pengar så man kan klarar sig men även kunna dela med sig av om någon i din omgivning skulle behöva de."  Det är ju sant!

Jag har pengar så JAG klarar mig men va fan därför ska jag inte slösa bort allt på skit till mig själv, för tänk om min mamma eller min pappa eller min bror skulle behöva.. Så nu när jag köpte en biljett till Egypten och slösade 11.00 kr fick jag dåligt samvete :/  Samtidigt förtjänar jag de för jag har jobbat konstant i tre månader utan semester. Får helt enkelt ta och jobba in de 11.000 och se om jag kan hjälpa min familj på något annat sätt :)

Oj var långt inlägg de blev men de jag försöker säga är att familjen är viktig och att jag hoppas alla uppskattar sin familj så mkt som jag gör. I'll do anything for them cause they are everything to me <3   *aaaw, teear*  HAHAHAH...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu