Buenos dias !

Jag sa igår natt att jag skulle gå upp tidigt idag, naae, det hände inte. Min morfar och mamma åkte och handlade utan mig, whuää.. Aja jag har fått sova ut i alla fall och jag känner inte att jag har någon huvudvärk så de är bra :) Vad händer idag då? Vet knappt va de är för dag om jag ska vara ärlig..Onsdag? ... Nej torsdag ser jag nu, deeeeen... 9:e? Haha.. Noll koll.. Vet inte vad som händer idag, jobba antar jag? Imorgon vet jag i alla fall vad som händer.. Imorgon slutar min kusin Ninoska grundskolan (som nian i sverige) så vi ska gå på hennes avslutning, sen senare på kvällen ska vi dra ut alla vuxna, woohoo (; Nej nu ska jag ner och se om de finns några människor kvar i huset eller om dom lämnade mig ensam, höhö. Puss, jag skriver senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu