:)

Hej hej, hur mår ni i Sverige? :)  Idag har jag en stor nyhet att berätta... Jag, Tanja Ninoska Aaby Orellana, ska dra ut själv för första gången i Chile. Jag ska ut och försöka hitta en nyårsklänning i stan. Bam bam bam, de är stort! :O Förut har jag inte ens fått gå ut till kiosken runt hörnet för dom är rädda att jag ska bli kidnappad, rånad eller våldtagen. Tydligen är jag inte så viktigt längre att dom släpper mig fri, haha, nej bara skojar. Dom har väl insett att dom inte kan skydda mig för alltid och måste släppa taget och låta mig testa lite. Jag hoppas att ni haft en underbar helg med en massa julmys! Jag har själv haft det underbart, synd bara att man inte kan ha allt här i världen (då menar jag inte saker utan min familj och min släkt under samma tak). Jag uppdaterar när jag kommer hem :)
Puss, ha en mysig söndag :)

Kommentarer
Postat av: tönt :P

En sån tomte ville ja träffa ju :O

2011-01-11 @ 07:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu