Foton?

Några av er väntar säkert på bilder.. Sanningen är att jag vet inte vart min kamera är? Jag hade den första dagen jag kom hit sen dess har jag inte sett den mer. Har satt upp en "missing" annons i huset men den har inte kommit fram än. Så ska försöka använda min mammas kamera för att fotografera mina dagar och vara lite mer rolig på bloggen, men just nu har de faktiskt varit lugnt.

Idag var vi på min kusins avslutning. Hon slutade grundskolan (alltså nian i Sverige, men åttan här i Chile). Cermonin var lite annorlunda än den jag hade i Sverige och om jag ska vara ärlig så gillade jag mer den chilenska versionen. Det var så öppet och alla föräldrar gick väl klädda och allt var så... viktigt typ? När min kusin fått sitt diplom och kom ner från scenen så gick vi fram och gav henne blommor och hon började gråta för att vi var där allihop och ja, ni fattar.. Ungjäveln fick mig att gråta :)

Ikväll så ska vi dra ut alla vuxna, yeah! Problemet är att vi ska dra ut i par säger man. Mitt problem är att jag är ensam här, haha. Någon som råkar vara i San Miguel trakterna i Chile hör av dig! Hahahah...

Nu ska jag fixa resten av maten till min morfar. Här i Chile är de old school, eller i alla fall i detta huset. Man måste fixa altt åt morfar för de är kvinnan som lagar mat, städar och serverar männen.. Haha, kan ni tänka mig under dessa konsekvenser, hahaha, jag är katastrofal! :D

Skriver senare kanske.. Förresten, anledningen till att jag alltid skriver så sent i "Sverige tid" är för att jag är aldrig vid datorn på förmiddagen här i Chile. Det är 4 timmar skillnad så klockan är bara fem på eftermiddagen här och ni i Sverige ska lägga er strax.. Eller nej juste, de är fredag, haha, PARTY! (;

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu