God morgon Sverige!

Klockan är 2.00 här och jag ska gå och lägga mig för imorgon börjar jag jobba klockan 8.00.. Yes, you heard me.. Jobba! Jag ska få 30 pesos för varje "produkt" som jag gör, haha, 30 pesos.. Vet ni hur lite det är?! 1 krona = 55pesos. Så jag tjänar mindre än 1 kr för varje typ spiral som jag fäster. Aja, detta gör jag som en tjänst för att de fattades personal, inte för att jag behöver pengar. Men de sköna är att jag får göra mitt egna schema och bestämma själv hur jag lägger upp de. Så länge jag får 2000 varor. Så jag kan få ihop, 60.000 pesos, max.. och de är i svenska pengar ca 1000 kr, haha.. Oj, oj, oj.. och ändå så tjänar jag bra jämfört med andra. Min moster jobbar 10 timmar om dagen och tjänar 800 pesos i timman (alltså ingenting) så tjänar hon mindre än 100 kr dagligen. What the fuck? Jag tyckte jag hade dålig lön i Sverige, haha, ska aldrig mer klaga :)  Aja jag är helt öppen för nya äventyr och erfarenheter så slavarbete, here I come! ...
God natt och god morgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: Christian

Por la patria! =P You go go girl!

2010-12-22 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu