Hittade min kamera!

Hittade äntligen min kamera, yeey. Men kom på varför jag inte tänkt på den tidigare....jag har inte någon sladd för att lägga in några bilder, haha, typiskt! Jag använde mammas kamera för att hon tog med sig sladden men i helgen så fick min moster låna kameran och hon gav den till sin dotter (min kusin) som tappade den i golvet och poff så var den död. Ska ta och dra en sväng till ett ställe som heter "El Persa" där man kan köpa billiga el saker, total chilenar ställe, haha. Kan nog hitta en sån usbsak för att lägga in bilder i datorn genom minneskortet :)
Idag fyller min morfar 66 år, hurra hurra hurra! Så idag blir det födelsedagsfirande. Igår körde jag ett träningspass med mina kusiner för jag skulle lära dem en dansrutin som dom kunde visa för morfar, haha, aa de gick ju bra. I vilket fall som helst, jag körde inte ens ett helt pass och dom va helt slut... Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta för dom är alltså, ja, väldigt unga... men tyvärr så finns de inte så mycket rörelse i dom så dom är väldigt runda och tunga. Men jag ska fan orda så dom blir fit till Beach 2011 (;

Juste, jag blev äntligen klar med toaletten. Jag hade ju gett mig själv uppdraget "fixa den äckliga toan så man kan känna sig som en mänsklig varelse när man är inne och tvättar sig" och det blev fan riktigt frääsht! Men var lite borta ett tag på grund av alla starka ämnerna i färgerna, haha. Jag var tvungen att stänga dörren ibland och då satt jag där inne och förgiftade mig själv, haha. Så anledningen att jag inte uppdaterat på länge är för att jag varit väldigt borta i huvudet, but now I'm back!

Ska försöka ordna så jag kan lägga in lite bilder senare idag. Kanske till och med kan ta och spela in lite och visa er runt i "slottet", haha. Mamma skrattar för att jag kallar huset för "slottet". Vi bor i en övervåning och kollar man ut genom fönstret så ser man en mur som omringar huset och jämte oss sover morfar som är "draken" hahah...

Usch nu blev jag hungrig och här köper man brödet fräsht varje morgon så finns inget nere att äta förutom typ lök? ... Nej Tanja, du ska inte ner och knapra på en lök.... eh... wtf ätit värre saker på morgonen ;P

Puss (med go lökandedräkt) (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu