Iväg mot kusten och jag kan ta bilder! :D

Hej jag har varit lite upptagen de senaste dagarna så jag har inte kunnat uppdatera but I got some good news! Jag har köpt en sån där minnesusbsak jag pratade om, haha. Så när jag hinner så ska jag lägga in alla bilder som jag tagit hittills, bl.a från morfars födelsedag :)

Nu packar vi och gör oss i ordning för att dra oss mot kusten till hamnen "San Antonio". Vi ska åka och hälsa på några personer vi känner där och vi ska ta oss en sväng till stränderna där runt om, mm.. Njuter redan!

Jag måste gå nu, ska försöka uppdatera så fort som möjligt men annars så kan jag nog inte uppdatera förens måndag när jag kommer hem :(  Men jag kan fortfarande få era sms, så de är bara och skriva om de är något!

Puss, ta hand om er.. Drick inte för mkt nu i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu