Kanske stannar i 5 år .

Yes. Jag funderar på stanna ett tag. Jag har mått så bra de senaste veckorna att jag vet inte om de är för att jag är på en ny plats eller om de är för att jag verkligen trivs här. Jag trivs i stora familjer, jag trivs med spanskan runt omkring mig, jag trivs med det varma vädret, maten och folket. Det är något speciellt med Chile (: Jag har kollat runt i olika skolor för att leta efter ett bra sjuksköterskaprogram och jag har funnit en del som faktiskt låter frestande. Kan även få hjälp av Sverige att plugga här i Chile och får bidrag som vanligt och ja som att jag pluggar i Sverige fast i Chile, höhö. Men inget är bestämt än för jag har trots allt bara varit här i 12 dagar, haha, jag kanske hinner ångra mig och inse att kalla Sverige är något för mig (;  I vilket fall som helst så måste jag komma hem till Sverige några månader och vänta tills skolperioden börjar och åka tillbaka hit sen för jag måste börja från Sverige typ. Så där har ni vad som cirkulerar runt i mitt huvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu