Torsdag 30 december / Jueves 30 de Diciembre 2010

 Hej kära dagbok... hhahahahah.. God eftermiddag på er i Sverige! Klockan är snart elva och jag ska dra mig till stan för att hitta nån jäkla nyårsklänning. Idag skulle jag egentligen jobba men när jag kom till jobbet så var de slut med produkterna så jag fick ledigt, höhö. Ikväll händer inte så mycket utan ska bara ta de lugnt och tagga inför imorgon. Idag ska jag våga gå ut med kameran för er skull, men blir jag rånad så är de ert fel, hahah.

Det är inte lätt att vara Tanja, haha. Wish me luck och vi hörs senare ikväll! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu