Bara 1,5 timma till frukost, fooood!

Kunde aldrig somna så väntade tills klockan blev fem på morgonen (för i Sverige är den nio då) för att ringa mitt samtal. Vad en röst kan göra för att få en att må bättre :) Idag kommer jag vara helt död men tänkte att jag lika väl kan passa på att vända tillbaka dygnet. Så där lagom till nyår, haha. På tal om nyhet har jag inte kunnat hitta någon nyårsklänning än, still looking. Idag ska jag ta lite bilder på huset vi bor i, och visa toan som jag fixade. Höhö. Men nu ska jag läsa en bok faktiskt för att glömma bort hur hungrig jag är. Måste vänta två timmar till för att få frukost, yeey. Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu