Buenos dias :)

Idag ska jag till skolan och smitta alla, haha, nej men jag tror det är lugnt.. Inte haft några överraskningar inatt så det borde vara lugnt om det inte kommer när jag väl är i skolan.. SPLASH rakt på golvet.. Inte mysigt, hahah.. Kan inte sitta inlåst på min födelsedag men om jag har vinterkräksjukan och går till skolan så är jag rätt egoistisk.........oh well, jag fyller år idag, jag får vara egoistiskt :D

Idag vet jag inte vad som väntar mig.. Förmodligen mat och mkt, mkt kärlek :)
Nu ska jag se om det finns något ätbart i kylskåpet..nomnomnom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu