DANS INFO!



Nu är det så här för er som dansar med mig i Vaggeryd. Träningstiderna kommer att förflyttas till torsdagar, 18.00 - 20.00. Fast problemet är att vi inte kan vara nere i UC då utan det blir isf i folketshus. I onsdags så dök bara två stycken upp när fler sa att de skulle fortsätta.

En sista chans nu, annars lägger jag ner. Nästa torsdag (den 11 Februari) klockan 18.00 i Folketshus förhoppningsvis (jag hör av mig om det blir ändrade planer) så testar vi en sista gång. Om det inte kommer tillräckligt många så finns de tyvärr ingen grupp denna terminen, måste vara minst fem i alla fall.

Så jag hoppas jag träffar på några taggade brudar nästa torsdag! :)
Om ni har några frågor så ring/sms:a mig, 076-26 29 484!
Puss/T

 


Kommentarer
Postat av: TSUKII ♥

gud vad synd att inga dök upp, hoppas det dyker upp nårra nästa gång då. synd ifall det itne blir nåt denna termin ju! Visste inte att du dansade, men förvånad är jag inte heller ;D Själv dansade jag ett bra tag, men la ner den förra terminen.. Få se om jag tar upp den igen :P



det är karolin från vaggeryd , din gamla granne :P Heter numera Tsukii :)

puss!

2010-02-06 @ 14:20:29
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu