....just, nothing

Fan kommer inte mamma hem sjuk med hosta igår och jag med mitt "super immunförsvar" suger åt mig allt som en jävla svamp, yes, jag har hosta och låter som en 50+peddo som nyss har runkat...   Låter konstigt när jag andas alltså, hahahah.. Idag har jag pluggat samhällskunskap och haft förjävlig huvudvärk, wohoo.. Ska iväg och handla något gott för att bli lite gladare sen är fråga bara om jag får ner något genom halsen :/  Oh well...

Har jävligt lust att dra ner till Malmö och se Ne-yo på torsdag (on my B-DAY) men har två små problem, ett: jag vill fan inte dra ner ensam, haha, två: får mina pengar på fredag... Soooo, I'm screwed!

Har sån dansabstinens.. fan va man saknar det och det har bara gått en dag! <3


Kommentarer
Postat av: anonym

JAG SKULLE LÄTT STÄLLT OM JAG HADE PENGAR. Hur mycket kostar det?

2010-02-22 @ 21:22:47
URL: http://dittno1fan;)
Postat av: Svar till mitt NO1 FAN! ;)

Hahah, hej Nattis! Jag vet i fan, men ca 300kr för biljetten sedan är det ju resan bara isf och boende om vi inte drar hem direkt?

2010-02-22 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu