Fredagen den 12 Februari

Igår var det dags att utför min och Marias plan, min brors överraskningsfest :)  FY FAN VA LYCKAD KVÄLL! Började med att alla samlades hos Maria (förutom Chrillo) och vi bjöd på bål och planerade hur vi skulle göra när han kom. Det var kul att folk ställde upp för min bror igår och var här på hans dag (tack!). När han kom så stod vi alla samlade, släck alla lampor och det var bara tårtans ljus som lyste upp i rummet. Han steg in och när han såg oss så började vi sjunga. Hans min,  OSLAGBAR! Jag var så jävla lycklig av att se honom så glad :)

 

Min bror anade INGENTING, fan va grymma vi är allihop som var med på det. Folk som är kassa på ljuga fick verkligen anstränga sig stackarna men ni måste erkänna att de var värt de! Mamma bakade tårtan för att känna sig lite delaktig (tack!). Efter Christian blåst ut ljusen så satte förfesten igång. Vi började med någon krånlig spritlek (inte så lyckad, hahah) så vi spelade PYRAMIDEN med stoooor kortlek ^^








(Hahaha flashmob i Marias lägenhet!)
¨



Bästa bilden! Vi shottade äcklig sprit med låååånga sugrör, hahahah...


Efter vi förfestat hos Maria så drog vi oss vidare till Centrum där med dans väntade. Alltså fan vilken kväll, seriöst.. Ute var det vi som ägde dansgolvet! :)  Härligt umgänge, bra musik och lookin' freesh. kan fan inte bli bättre! Ska lägga in lite fler bilder fast när vi var inne on the dancefloor.











  

Jag avslutar med vårat "fyllekäksäventyr", haha.. Tack för igår ännu en gång och jag hoppas ni hade det lika roligt som jag hade :)   BIG LOVE <3


Kommentarer
Postat av: Elin den store

Fina bilder. Toppen kväll! :)

2010-02-14 @ 19:40:20
URL: http://elin221.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu