Inte lätt att vara jag alltså..

Checka hemsidan Streetground där man är modell för deras träningsdress. Jävligt mysig dress faktiskt, gossiii! Passa även på att anmäla er till någon danskurs, why not liksom? Erkänn att jag ser jävligt grym ut, hahaha..

Nej men de är fan inte lätt att va jag alltså, shiit.. Ena stunden så är man hemmafru, sedan modell, sedan försäljare, sedan nagelfixar och sedan är man panda...  inte lätt asså, hahahah..

På tal om något annat.. Jag säljer biljetter till J:son som ska komma till Sir.Simon den 27 Februari, kostar 80 kr. Om ni inte vet vem han är så gör så här:

1. Gå in på Youtube och skriv in J:son
2. Klicka på någon av hans låtar
3. Du diggar med och bestämmer dig för att köpa en biljett
4. Du hör av dig till mig 076-2629484 och köper en biljett
5. FÄRDIGT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu