Let the bass kick

God morgon, kass uppdatering de sista dagarna men jag har faktiskt haft ett liv, haha. Fixar mig för att dra till Jkpg, det blir dansdansdans <3 hela veckan :)  Skulle vilja säga vart jag satt och skrev detta någonstans men då skulle folk tka jag var helt rubbad, hahaha, fast det är ju sant ifs ^^

Alla hjärtansdag igår,  hur var eran dag? :)
Min var iaf underbar, jag var så.... LYCKLIG! Gud det känns skönt att säga de.. Först var det bio, Avatar <3, fell in love with the movie.. Sedan var det middag på Jensen's, nom nom nom.. Sedan blev det lite godis och film hemma i en stor skön säng :)   ..... <3

Nej fan nu måste jag fixa i ordning allt..
Peace!

(en bild från i lördags, 80-tals tema på Centrum)

Kommentarer
Postat av: Emma

ballefjong att jag inte såg dej! ;)

2010-02-15 @ 18:03:11
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu