M o v i e t i m e

Suger i magen men vill inte äta något, föredrar att bara dricka vatten så länge.. Ska kolla på en film som jag nyligen såg men jag tyckte den va så jävla nice att jag måste se den igen och nu när jag ändå bara ligger här..kan ta en paus från pluggandet och kolla på en film tycker jag, bli lite gladare..

"Law Abiding Citizen" är ungefär som "Edge of darkness" med Mel Gibson som kom ut i år fast jag tror denna är mycket bättre men jag har inte sett Edge of darkness så kanske inte kan säga så.
Den handlar  i alla fall om en man som förlorar sin fru och sin dotter i ett brutalt mord som sker i hans hem. Mannen ser vem det är som mördar hans familj och går till rätten med de men blir totalt blåst av "systemet". Tio år senare har han tagit lagen i sina egna händer och börjar ställa till med riktigt fucked up shit emot alla personer inblandade i "hans fall" för tio år sedan.

Jag rekommenderar denna filmen till er som inte sett den!


Kommentarer
Postat av: Bekim!

Edge of Darkness är faktist bättre.. fast bägge är riktigt bra =)

2010-02-24 @ 12:40:16
Postat av: Tanja

Hörde att Edge of darkness var kass, men ska se den också.. Ikväll faktiskt :)

2010-02-24 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu