Inte en bra dag.

Jävla hostan har kommit tillbaka och mitt huvud sprängs, helt varm i huvudet :'(   Why GOD WHYYYYY?! Usch slog i min läpp när... okej skratta inte nu... jag skulle släcka lampan och sträckte mig över sängbordet och tappade balansen, slant och slog i huvudet/munnen på bordet.. Nu idag har jag som en liten blåsa på läppen, och den är lite svullen typ som om jag varit i slagsmål, haha.. Alltså fan sånt kan bara hända mig!

Hm? Fick juste ett samtal från vårdcentralen om mitt besök i Värnamosjukhus när jag röntgade skallen.

Kvinna: Hej du var ju hos blabla och hon skulle behöva prata med dig om resultaten.
Jag: Aha, okej?
Kvinna: Aah.. Mm.. Går det bra om hon ringer dig på måndag morgon?
Jag: Måndag? Eh aah, visst?....
Kvinnan: Jättebra, mm.... Ha en bra helg! *klick*
Jag:  ....

FAN VA SCHYSST! Skrämmer skiten ur än och sen säger hon "ha en bra helg",  WTF?
Nej fan nu blev jag sur och rädd.. Ska sova lite till!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu