What a day..

Det började igår när jag egentligen skulle hem men jävla buss jäveln (förlåt) bara åkte förbi mig. Stod vid hållplatsen utanför min skola vid 21.40 typ och bussen åker 21.55 ifrån stationen. Jag ser bussen komma jag visar mig vid kanten, bussen blinkar... OCH SÅ ÅKER DEN FÖRBI MIG! WTF?! Fy fan va förbannad jag var, men på något sätt så var det nästan bra för om bussen inte hade dissat mig så hade jag inte fått chansen att se Sashas grymma moderna dans, hahaha.. Lägger upp klipp sen (:

Jag somande iaf runt fem och skulle upp halv nio för hade House träning vid tio. Den träningen gick faktiskt bra, kanal fyra var och spelade in, lite pinsamt. Sedan började dagen sakta fucka upp sig. Direkt efter House träningen så började Hiphopen. Under ett steg så gick mitt knä ur led, två ggr typ.. Första gången fortsatte jag dansa till det klickade tillbaks men andra gången fick jag slå tillbaks de. Lite äckligt, hahah.. Iaf saken var den att jag hade egentligen freestyle efter hip hopen men jag var tvungen att åka hem eftersom ajg inte kom hem dagen innan på grund av den jävla bussen(!) så jag missade souldtrain och allt va dom gjorde :'(

Nu sitter jag här.. på brunnen, vid en datorn, deprimerad.. Är hungrig som fan också.. Ikväll blir de jam, alla dansarna träffas och dansar och har kul :) Oj va långt inlägg detta blev, aja, ingen som kommer ha läst så här långt anyway så, haha.

Suck... Hoppas ni såg mig på tv, vet inte själv ens om jag kom med men, det var iaf min dansgrupp :) Nu ska jag se om jag kan göra ett litet roligare inlägg efter detta, cause honestly, vem fan orkar läsa texter... Hahah...

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu