Whuäää !

Jag brukar oftast inte lägga in några depp inlägg.. men nu blir det ett sådant för jag är inte på humör.. Allt suger, jag vill bara ligga i min säng föralltid och slippa göra allt jag egenltigen måste göra.. Pallar inte ta itu med allt! Tror jag ska hoppa av några kurser, jag orkar verkligen inte mer.. Jag ligger ändå väldigt många poäng över vad man ska ha så det är ju ingen fara egentligen men vet inte vilken/vilka kurser jag ska droppa isf..

Nej fan nu börjar huvudvärken igen, blir bara mer och mer intensiv.. HELVETE,  blir fan sur, seriöst! HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA! Nej nu jävla ska jag ta tag i sakerna.....och hoppas på att inte gå in i väggen och droppa av skolan helt och mista mitt jobb, haha..


Kommentarer
Postat av: TSUKII ♥

gud vad du liknar din mamma! :D



Det var ett riktigt bra tag sen! Haha förstår inte hur vi lyckas "tappa" bort varandra på msn hela tiden :P jag är inte inne så ofta, är mest på bloggen men jag kan adda dig sen när jag är inne ;D



jodå det funkar här, lever ett liv som andra ungdomar med berg- och dalbanor i vardan :D Jag bor i Borås nu så, ifall du ha vägarna förbi är det bara o hojta :D



hur är det med dina föräldrar nu för tiden? Undra om de minns mig :P



puss!

2010-02-10 @ 18:13:59
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu