Wiiihooo, läsarna bara ökar och ökar...

Det ska jag fira genom att städa mitt rum, haha, yey! ... Nej men känns svalare i huvudet nu, dunkar inte lika mkt (God bless drugs!) haha.. Nej men mitt rum ser förjävligt ut så bäst att städa innan man kvävs i all skit :)

En before bild.. (vi får hoppas på att de kommer en after, haha, you never know.. Jag kanske tar mig en "powernap" ^^)




(Heeey hittar ni min hund i all skit?)

Yes I know..  It looks like hell, hahah..
It's paying off already... Hittad min gamla tavla (yeeey):



PEACE!


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Jag trooor det! Har dock hittat dem på hemsidan bara :O Du får leta! :D

2010-02-11 @ 16:18:00
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: amela

omg ahaahha och ja trodde ja va stökig av mej

2010-02-11 @ 20:01:33
URL: http://amelamelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu