Yo, I'm back!

Shiiit, vilken helg. Har varit i Sthlm på Streetstar (streetdance festival). Jävligt lyckad helg! Gud jag vill bara tillbaka. Massa dansare från olika håll i världen, alla på samma dansgolv och bara kör sin grej. Så många olika stilar och människor, sjukt, man blir fan så jävla glad när man ser sånt. Blev otroligt inspirerad och motiverad till att fortsätta med dansen efter denna helgen.

Sitter just nu hos Maria (som vanligt), haha, vi ska fixa naglarna strax :) Nej men ville bara visa att jag lever och att jag ska jobba på att uppdatera mer. Men som sagt så har jag inget internet än. Fast fan, jag finns ju alltid på mobilen om ni undrar vad jag håller på med, haha.

Nej nu ska jag fortsätta ladda Ipoden och umgås med Maria :)
Puss!
/T


(P.S  Kommer upp filmer senare kanske med små klipp från Streetstar  D.S)

Kommentarer
Postat av: Sara

tjaa! hur går det med dansen iår? vilka är det som fortsätter och så? liiiite sugen på att vara med ändå :p

2010-02-04 @ 16:27:22
URL: http://sarahultsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu