Dead and gone.... NOT!

Shulululu.... Vad händer?!  Sorry att jag inte uppdaterat men har inget internet, inte så lätt att uppdatera bloggen då (inte  för att jag tänkt på de så mycket). Men när jag fått internet så ska jag uppdatera minst 7 ggr om dagen, hahaha, yeah right.. Anyway, dansen börjar nästa vecka (yes!) och jag är helt frisk typ så jag kan börja gymma också! Fast nu när jag tänker efter, nu när jag fick lite glädje i mitt liv så insåg jag att jag har hur mkt plugg som helst... Life sucks again :(  Haha, nej nu ska vi inte va såna.. Jag lever i alla fall :)



Jag är hur trött som helst men kan inte sova, fattar inte hur jag får ihop de men så är det. Plus att jag är sugen på selleri, haha, med citron, nom nom nom.. Nej måste återgå till plugget, kan lika väl plugga när jag inte kan sova. Så flitig är jag!

(P.S   Jag kom på något som gjorde mig lycklig igen,  JAG FICK MIN LÖN IDAG! :) D.S)


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. du kommer aldrig uppdatera 7 gånger om dagen, YOU'RE TO LAZY!

2. VAR VAR DU PÅ ENGELSKAN?

3. Vad har vi för plugg? :s

4. SLUTA PRATA OM DIN LÖN, JAG MÅR DÅLIGT:(:(:(:(:(

2010-01-28 @ 19:39:18
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/
Postat av: Sv: Nattis

1. Haha jo jag lovar, jag kommer göra de!

2. Jag gjorde en "Nattis" (jag försov mig^^)

3. Nej men jag ligger efter i Natur och har mycket på spanska steg 1 och 2, plus engelskan som jag inte gjort.

4. Haha, du jag kan göra dig glad igen. Kommer inte ens få njuta av den :(

2010-01-28 @ 20:38:53
Postat av: Rättar mig själv /T

HAHAHAHA mkt på spanska steg 1,2..? WTF? Trött eller?... Självklart menar jag steg 5 och 6 ^^

2010-01-28 @ 20:40:13
Postat av: Anonym

HAHAHA! jag VISSTE det! du går inte alls 5&6, äntligen har du försagt dig:D:D:D:DDD

2010-01-30 @ 22:05:23
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu