Don't worry, jag lever (:

Nu är jag jävligt trött på att vara sjuk. Halsfluss, inte kuuul. Mamma har lunginflamation och jag halsfluss, vilket par vi är. Vi turas om att ta hand om varandra, shiftpass, haha. Trodde jag skulle må bättre idag med penicillinet och allt, men nej, halsen är fortfarande svullen och jag kan knappt prata utan att hosta upp min lungor + att igår kväll så fick jag feber med, herregud, it never ends!

Imorgon ska jag till Värnamo sjukhus och röntga huvudet, lite läskigt faktiskt. Usch min mage gör ont, inte ätit på länge känner jag. Har gått ner typ 4-5 kilo, fan va fet jag kommer bli när jag börjar äta som vanligt igen, haha.. På tal om fet, mamma lät mig inte va med på svenska "biggest loser" :(  Jag hade gjort upp en plan och allt. Jag och min bror skulle äta så vi blev smällfeta, sedan va med och vinna massa pengar och dra till USA, haha.. Men neeeeej, mamma tyckte inte om min plan :(

Nej nu ska jag umgås med mina tre bästa vänner "Bisolvon", "Ipreen" och "Penicillin", hahah.. De är dom enda som förstår mig (+ Maria).. Blir nog mer uppdatering under kvällen + att jag ska fixa designen lite..

Peace!
(två bilder från när jag var glad.. hahah, så deprimerande jag är)


Kommentarer
Postat av: Maria

Babel...MISS U!!!

2010-01-14 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu