God kväll neeerds! (;

Vilken dag.. Haha, Maria och jag gick upp runt 17.30 på kvällen, ja 2 timma sen ;D  Igår hade vi skit kul. Vi var ute på krogen (centrum) och höjde stämmningen som vanligt. Fan va vi älskar att jävlas med fulla brudar som är överkåta i allt och alla, haha. Centrum kryllar av dom, everywhere I go, I see the same hooooes! Idag var det egentligen tänk att jag skulle hem men nej självklart så missar jag tåget och är "tvungen" att stanna ännu en dag hos Maria, haha, stackars mig. Nej men jag trodde tåget gick 19.40 men den gick visst 19.28 och jag åt kyckling just då, kunde inte bara lämna den där ensam :(  Hahah, nej men hade bara typ 3 minuter på mig att ta mig ner, med klackskor, I don't think so ;P

En full kille presenterade sin polare för oss på bussen, hahaha:
"Hej, det här är min kompis Johan. Han är en as skön snubbe men alla underskattar han ändå"




Nej, nu ska vi kolla på blåsningen, kanske uppdaterar senare :)


Kommentarer
Postat av: noe

hola primita aka te dejo mis saluditossss.... besos nos volveremos a ver algun dia.... noe

2010-01-17 @ 22:20:04
URL: http://www.fotolog.com/none_193

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu