God moooooorgon!

Klockan är kvart i sex på morgonen och jag å Maria har inte hamnat i säng än. Jag har fan inte lyckats få henne där än, she won't take me! :(  (sad face)  ... haha, usch nä man kanske ska börja fixa frukost strax.. Ska på smink-kurs idag vid tio, yeey.. Ikväll, eller igår, så har jag och maria bara legat på soffan och snackat maaaaat <3 (biig lööööööv) ...och shottat Zingo!

Nej nu ska jag lämna er för en stund,  vi hörs senare :)
Puss my dear readers, hahahah, I know you love me, hahahah...

(P.s Maria är laktos intolerat,  write that down D.s)


(bild från förra tisdagen)  -  I know she wants me ;)


Kommentarer
Postat av: salle

haha det e nice ligga snacka om det man gillar ;) och det andra smink grejen e det skoj!!? :P och jag sparar det bästa till sist du e vacker tania blir snyggare för varje dag som går.. <3 ja jag vet du har kille men detta e från din vän salle eller bror eller äh du fattar säker :D peace

2010-01-16 @ 11:37:03
Postat av: Sv. Salle

Sminkkursen ingår i min linje som jag läser (teater), och ja, det är skit kul! :) Tack så mycket för komplimangen, hoppas allt är bra med dig! :)

2010-01-16 @ 17:54:17
Postat av: salle

ahaa ok kul trevligt att du gillar det du gör ;) ja det e toppen hur e det sj då? kram

2010-01-16 @ 18:09:22
Postat av: Maria

shit den natten..vad roligt de var =). Haha alex måste ha fått men för livet..masken och trappan död hamster jag jag vet inte allt..om några timmar är du här igen..=)

2010-01-22 @ 05:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu