Here I'm again.

Sitter ännu en gång hos Maria, ska snart söka asyl här, haha. Alltså fan kändes skönt att vara tillbaks i skolan igen (en vecka efter alla andra,haha). Kanske inte var de roligast att börja med Engelska C med min kära lärare "The Sunshine", hahaha (ni som har träffat henne förstår va jag menar). Jag och Nattis sa att eftersom man inte längre skriver brev så kommer man i framtiden säga adjö till dom närmaste genom att uppdatera sin status på facebook, hahahah..

"Hej, som ni vet så dör jag imorgon. Jag hoppas ni får ett bra liv och don't forget to party hardy!  xoxo /T"  ;D



Nej nu ska jag vara social med lilla Maria :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu