Sent inlägg, kan inte sova.

Idag när jag väntade på tåget hem så kom de två små brudar (ca14-15) som hade shoppat en del, de sätter sig jämte mig och plockar fram en "body wash" burk.

Tjej 1: Hallå, hur kan den här ha varit 50% rabatt när den kostar 50?
Tjej 2: Jag vet fan inte, dom måste nog ha gjort fel asså.
Tjej 1: Men va fan är de här? Liksom va är skillnaden mellan body wash och body lotion? Orka liksom, för handcream och face cream finns med. Varför ska man smörja in sig dubbelt på kroppen? Hallå!
Tjej 2: Asså jag vet inte men de måste vara något speciellt ämne i den andra elle' nått typ..
(Tjej nr 1 tappar en krona)
Tjej 1: Jävla fitta! (böjer sig och plockar upp den) alltså jag tappade en krona inte min fitta..
Tjej 2: (Skrattar med ett jävligt drygt garv) Höhöhö..


....jag satt där som ett jävla frågetecken "WHAT?!"  Jag kunde inte tro att dom va seriösa, va tvungen att små skratta lite för mig själv och låtsas som om de vore något roligt sms jag läste för gud va dryga brudar va, haha. Är brudarna som är yngre än mig seriöst så IQ befriade? Fan va sorgligt isf! PLUS att dom inte vet hur man sminkar sig, blå/grön ögonskugga med bruna kinder.. inte så snyggt!

Snälla små tjejer, tänk lite.. Snälla! Haha..
Puss/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu