Tanja and Maria sitting on a three, D - A - N - C - I - N - G!

Igår va jag och Maria ute (igen, I know) but that's our thaaaang, haha. Började dagen med att försova mig igår och missa min enda lektion, inte kuuul! Sen så drog jag till optikern för jag hade tid vid elva och GOD DAAAAMN va kass syn jag har på mitt höger öga.. Jag är närsynt i ena och långsynt i den andra, det är också super, haha. Så nu vet ni, om jag inte hälsar på er på gatan så är det för att jag inte ser er, hahah..

Efter drog vi tills systemet och sen va jag tvungen att åka hem igen för att gå ut med min hund. Sedan började jag och brorsan tjaffsa om vem fan ska stanna hemma och ta hand om Fanny eftersom mamma är i sthlm. Tillslut blev det bestämt att jag skulle ha med henne till Jkpg. Men måste erkänna att hon såg förjävlig ut, så det blev rakapparaten, haha. Fast min hund är rädd för den så det fick bli trimmning förhand. Nu ser hon ut som en naken hund!




Sedan började kvällen...

 


 


Sedan slutade kvällen med MC'donalds käk och en kissrunda för min hund.. När vi kom hem så däckade Maria totalt och jag satt ett bra tag och pratade i telefon med Aaron :)

Såå, hoppas min dag var utförlig nog, haha.. Sluta klaga på mig, jag ska bli bättre på att skriva vad jag gör, men jag tänker, vem fan bryr sig? Haha.. Oh well, there you have it! :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu