Zuuup?!

Sitter i mitt nystädade rum (love it!) och försöker hitta ngt att ta på mig för att sedan ta bussen till Maria. I MISS HER :(  (hahah).. Fick just världens skönaste spellista av en polare, reggae, lööv it <3  Jag orkar inte fixa mitt hår och sminka mig, fan va jobbigt det ska vara att vara brud (haha som om någon tvingar mig). Nej fan nu måste jag sätta igång, har bara en halvtimma på mig. Fan insåg nu att jag svär mkt, inte bra, måste sluta. Aja, jag börjar imorgon med det imorgon idag orkar jag inte fan, haha, tvngen och lägga in ett fan.. Fan! ;D

Bye fooooockers! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu