Can't help but wait .

Uppdaterar sent, men bättre sent än aldrig, right? :)  Idag har jag jobbat från 7.30 - 15.30, sedan somnade jag en stund och när jag vaknade var så himla sugen på träna! Kollade lite på nya avsnittet av "So you think you can dance" sedan satte jag igång och körde "ZUMBA". OMG, vadå svettas, hahaha... Fick med mig mamma så hon också kommer igång lite.. Alltså, gud vad söt kvinna.. Älskar dig mamma <3

Anledningen till varför jag fått för mig att träna är för att jag inte vågar operera mina bröst (jag ville ju göra dem mindre) men ska istället försöka träna ner dem. Fast doktorn sa att de inte kommer bli så stor skillnad direkt eftersom mina bröst inte är stora på grund av vikt utan mer min gener. Men va fan man ju alltid försöka right? Vad är det värsta som kan hända? Jag blir vältränad med stora bröst? Nej usch! hahah.. :)

So this is has been day one of... uuff, vem vet hur långt tid de kommer att ta innan boobsen går ner till kupa C typ? Aah,C¨-kupa, då skulle jag vara nöjd :)

Nu måste jag lägga mig för jag börjar imorgon på morgonen igen. På lördag är jag ledig så... IMORGON SKA JAG UT! TANJA AABY ORELLANA SKA UT IMORGON! :O  Så vill ni träffa this lost soul så får ni möta mig i dimman..

PEACE!

(Btw, nej jag var inte så fet när jag var liten, haha, jag vet itne varför jag tog på mig stora kläder och fyllde den med allt möjligt jag kunde hitta. Jag och min bror gillade att klä ut oss till sumobrottare, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu