Damn .

va varmt det är... dör!  Igår var jag ute (yeeey).. blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det var kul ändå :) På onsdag gäller det, då ska jag ut med mina gamla klasskamrater! MISS YOU GUYS! <3

Jag har tränat så hårt att jag knappt kan andas.. Har träningsvärk till och med i mina fingrar! Vet ni vad jag kom på förresten..  Alltså mitt mål är ju att brösten ska bli mindre genom träning.. MEN.. när jag tränar så kanske jag går ner i vikt och om jag blir smalare så kommer brösten se större ut! HAHAHA...fail!

Oh well .. får tänka på de i-landsproblemet senare för nu måste jag städa och handla.
Ha en bra kväll..
PEACE!

BTW,  GRATTIS PATRICIA VERGARA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu